Με σχετικά ελαφρύ πλαίσιο, εξάρι σασμάν,17άρηδες τροχούς, σφικτή ανάρτηση και τούρμπο κινητήρα, το νέο SWIFT καταπίνει στην κυριολεξία τα χιλιόμετρα, προσφέροντας ζεστές επιδόσεις τόσο από στάση όσο και στις ρεμπρίζ! Πραγματικό παιχνίδι για μεγάλα παιδιά όπου η μετακίνηση δεν αποτελεί αυτοσκοπό αλλά διασκέδαση στο δρόμο!
Σαγήνευσε την δεκαετία του ’90 σαν ατμοσφαιρικό 1300άρι GTi κάθε ανήσυχο οδηγό, λειτουργώντας σαν αντίδοτο του Peugeot 205 Rallye τόσο στο δρόμο όσο και στους αγώνες! Τώρα με τουρμπίσια καρδιά τον 1.4 BoosterJet που αποδίδει 140 ατίθασα άλογα, οι επιδόσεις απογειώνονται με τον μικρό σαμουράι να χρειάζεται μόλις 8,1’’ για τα 0-100χλμ/ώρα και την βελόνα του κοντέρ να ακουμπάει με θράσος τα 210 χλμ τελικής ταχύτητας! Η ροπή των 23 κιλών που αποδίδεται στην ωφέλιμη περιοχή των στροφών από 2.500 – 3.500 σ.α.λ σε συνάρτηση με το κλειστό 6άρι κιβώτιο, κινεί το βάρους μόλις 975 κιλών μίνι χάτσμπακ σβέλτα και σπιρτόζικα όπως αναμένεται, ανεβάζοντας την διάθεση του οδηγού στα κόκκινα. Ο συνδυασμός μοτέρ – σασμάν σίγουρα φλερτάρει με το άριστα, με τον οδηγό να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του στιβαρού καλοστημένου πλαισίου, της καλορυθμισμένης ανάρτησης της MONROE και των χαμηλοπρόφιλων ελαστικών 195/45 στρίβοντας υποδειγματικά όπου και όταν χρειαστεί! Όπως είναι το ζητούμενο στη κατηγορία των μίνι GΤi και σύμφωνα με το παρελθόν που κουβαλά στη πλάτη το γρήγορο SWIFT, οι επιδόσεις του αλλά και η ιπποδύναμη θα πρέπει να συνεργάζονται απόλυτα τόσο με την αίσθηση στο τιμόνι, όσο και με τα φρένα, που πρέπει να στέκονται αυστηρά στο ύψος των περιστάσεων. Αυτό ισχύει όπως φαίνεται από τις τεχνικές προδιαγραφές του καθολικά στη περίπτωση του γρήγορου «ακίτα», που δικαιολογεί τον όρο Sport στο έπακρο! Fun to drive λοιπόν για το νέο 3ης γενιάς σουπερ μίνι της Suzuki, που έντιμα δηλώνει άξιος συνεχιστής των προκατόχων του, όντας εξαιρετικά απολαυστικό και ιδιαίτερα ισορροπημένο σε όλους τους τομείς με τα 19.670 ευρώ όμως για την αγορά του να φαίνονται αρκετά «αλμυρά» σε τέτοιους καιρούς..!